søndag den 8. september 2013

Første Indlæg

Dette er så mit allerførste indlæg på min nye blog. Det, at blogge, er nyt for mig, og hvis jeg er heldig at få nogle læsere, må disse nok have en del tålmodighed med mig i starten.

Jeg vil rigtig gerne blogge om mit kreative og hjemmegjorde arbejde. Om mit strik-, broderi- og hæklearbejde. Lidt om mad og her i særdeleshed om det, jeg selv sylter, bager eller henter hjem fra min mors lille fritidslandbrug. Der vil nok også komme lidt indlæg om min ydmyge kollegielejlighed, mit arbejde som vuggestuepædagog og indkøb af finurligheder, tøj/sko og andet ragelse.Sidst men ikke mindst vil jeg sikkert også linke til en masse andre bloggeres inspirerende krea-aktiviteter og fremstillinger.

Jeg håber, I vil nyde at læse min blog ligeså meget, som jeg selv vil nyde at skrive den.


De fine solsikker på min lille altan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar