mandag den 16. september 2013

Babytæppe til min nevø

I april blev jeg faster for første gang. Min dejlige bror, Klaus, og hans kæreste, Sara, fik nemlig en lille dreng. Da jeg i sin tid fik at vide, at de ventede sig, besluttede jeg hurtigt, at jeg ville strikke et "prinsesse-tæppe" til dem. Men Gud, hvor tog det lang tid at strikke, og først til barnedåben i august blev jeg færdig. Det passede heldigvis med, at det kunne være min særlige gave til lillefyren, nu jeg også havde fået den fantastisk tjans at være gudmor.

Tæppet endte med at være ca 135x135cm og er strikket i Mayflowers råhvide easy care-garn.


Jeg er meget stolt af og tilfreds med tæppet, men jeg strikker det ALDRIG igen. Det tog simpelthen for lang tid at lave, og fordi mønstret var så besværligt, kunne jeg ikke lave andet, mens jeg strikkede. Heldigvis er min bror og nok især Sara rigtig glade for det, og mon ikke lillefyren også bliver det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar